Is het, nu de temperaturen nog ruim onder 0 zijn, niet wat vroeg om het voorjaar al te vieren? Wat de VVD in Enschede betreft niet. VVD'ers zijn namelijk rasoptimisten, wij vieren daarom graag met jou het intreden van de meteorologische lente op 1 maart!

Graag nodigen wij je daarom uit voor een borrel: op dinsdag 28 februari om 20.30 uur. We moedigen je aan om minimaal één liberaal die nog geen VVD-lid is mee te nemen. Zo is de borrel een mooi moment om andere Enschedese liberalen (weer) te ontmoeten en om door ons bijgepraat te worden over het werk van de Enschedese VVD-fractie en wethouder. Erik van Dijk, bestuurslid van het netwerk VVD Twente Centraal waar ook Enschede toe behoort, vertelt je graag over de (nieuwe) partijstructuur en de aanstaande campagne.

Op 15 maart 2017 vinden verkiezingen plaats voor de Tweede Kamer. Op de kandidatenlijst staan twee Tukkers: Krijn Lock (plaats 59) en Han ten Broeke (plaats 9). Zij gaan beiden graag met de aanwezigen in gesprek over hun ambities voor Nederland en Twente.

Krijn Lock
Op plaats 59 van de kandidatenlijst van de VVD staat Krijn Lock. Krijn is lid van onze afdeling, voormalig lid van de Provinciale Staten van Overijssel en oud-voorzitter van JOVD afdeling Twente. Krijn is werkzaam in de internationale veiligheidssector en voormalig medewerker van de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV).

Han ten Broeke
Op plaats 9 staat Han ten Broeke. Geboren in Haaksbergen, tegenwoordig woont hij in de gemeente Hof
van Twente. Han is sinds 2006 Tweede Kamerlid voor de VVD. Hij is woordvoerder Buitenlandse Zaken en voorzitter van de Kamercommissie voor Defensie.

We hopen je te spreken op 28 februari!

Met vriendelijke groet,

René Kreeft - Fractievoorzitter & gemeenteraadslid