De VVD is de Volkspartij voor Vrijheid en Democratie. Wij maken ons sterk voor veiligheid, werk en ondernemende mensen.

Enschede

In Enschede is de VVD met 4 personen vertegenwoordigd in de gemeenteraad. Daarnaast neemt de VVD na de verkiezingen van maart 2014 ook deel aan de coalitie, samen met D66, Burgerbelangen Enschede, CDA en de ChristenUnie. Jeroen Hatenboer is namens de VVD wethouder stedelijke ontwikkeling en cultuur.

Verkiezingsprogramma 2014-2018: Klik hier om ons verkiezingsprogramma te openen.
Coalitieakkoord: Klik hier om het coalitieakkoord van D66, BBE, CDA, VVD en CU te openen

Landelijk

Onze politieke ervaring maakt onze ideeën niet alleen goed doordacht, maar ook uitvoerbaar in de praktijk. De VVD streeft naar een kleine, slagvaardige overheid die garant staat voor een veilige en eerlijke samenleving, waar iedereen die hard werkt de ruimte krijgt om zijn of haar ambities te realiseren.

Een kleine greep uit onze standpunten:

• De belastingen moeten zo laag mogelijk blijven, zodat hardwerkend Nederland het verdiende geld zo veel mogelijk naar eigen inzicht kan besteden.
  • De VVD wil ondernemerschap van mensen en bedrijven stimuleren.
  • Nederland moet veilig worden: wie zich misdraagt verdient direct een gepaste straf en agressie tegen hulpverleners moet zo snel mogelijk worden aangepakt. De VVD is vóór een sterke defensie in NAVO-verband om externe gevaren effectief het hoofd te kunnen bieden.
  • Goed onderwijs vinden wij essentieel.

Lid worden? Hoezo?

Elke democratie wordt gemaakt door mensen. Mensen die meedenken met ons land – in de Tweede Kamer of thuis op de bank. Wilt u meedenken met Nederland en uw stem laten tellen?

Misschien is lid worden van de VVD dan wel een goede investering. Dan krijgt u toegang tot het interne debat en heeft u een directe stem bij de verkiezing van onder meer de lijsttrekker. Bovendien stelt u ons in staat om uw belangen in de politiek beter te behartigen. Investeer in uzelf, word lid van de VVD. Want mensen maken de democratie.

Lid worden

Bel voor meer informatie en inlichtingen over de partij: (070) 361 30 61. Wilt u direct lid worden van de VVD? Klik dan hier.